26/11/21

3º _ Lab. Experimentando: o tacto, un sentido esquecido.

Ao longo do mes de novembro vimos traballando o método científico dentro da proposta do Laboratorio Documental do cole e aproveitando tamén a proposta das Bibliotecas Escolares do Mes da Ciencia en Galego. Iniciamos o noso traballo coa chegada dun paquete misterioso.. un bote con pó negro! Este misterioso pó provocou en nós unha chea de preguntas e, sen darnos conta, comezamos a xerar hipóteses! Non foron poucos e poucas quenes, pola cor e ata polo cheiro, deduciron que eran cinzas, outros e outras con moita imaxinación optaron por "galletas oreo machacadas"! Finalmente, tras ollar nos lentes binoculares e con algo de información da profe, descubrimos que tiñamos nas nosas mans cinza, si, pero do volcán da Palma! E así foi como descubrimos que son as preguntas científicas e que son as hipóteses. 

Aproveitando que en Naturais estamos a traballar a función de relación e os sentidos, decidimos afondar un pouco máis no sentido do tacto e incorporar o método científico como metodoloxía de investigación. O noso grupo ten de marabilloso que estamos continuamente facéndonos unha chea de preguntas: por que sentimos? como? que pasaría se non tivésemos tacto? por que ás veces sentimos frío e outra calor? para que sirve a pel? sentimos igual en todas as partes do corpo? 

Estas son un exemplo das preguntas que nos fixemos na clase, e das que resultaron tres experiencias científicas: 

- O tacto: as terminacións nerviosas, a través da cal descubrimos que  temos partes do noso corpo máis sensibles que outras

- A ilusión táctil, para comprender que o sentido do tacto funciona por comparación

- As pegadas dactilares, das cales descubrimos que non hai non mundo nen unha soa igual, e por iso a nosa pel funciona moitas veces como un carné de identidade!

Toda unha experiencia sensorial da cal aprendimos un pouco máis sobre a importancia do tacto para poder sentir e estar no mundo en que vivimos. 

Premendo na imaxe podedes acceder á galería. 



Ningún comentario:

Publicar un comentario